Βιβλιοδρομίες 2026 - Νικητές
21/06/2026
2 Iουνίου έκλεισε η Βιβλιοθήκη μας και ολοκληρώθηκαν οι διαγωνισμοί μας. Στις "Βιβλιοδρομίες 2026" πήραν μέρος τέσσερα παιδιά από τα τμήματα Β2, Γ1 και Δ1. Η συμμετοχή τους επιβραβεύτηκε με αναμνηστικά και βιβλία.
Στον "Βιβλιοφάγο της χρονιάς" πήραν μέρος 40 μαθητές/τριες και διακρίθηκαν τρία κορίτσια. Χρυσή Βιβλιοφάγος η Ε.Μ. από το Γ2 με ανάγνωση 86 βιβλίων. Αργυρή Βιβλιοφάγος η Σ.Σ. από το Δ2 με ανάγνωση 66 βιβλίων. Χάλκινη Βιβλιοφάγος η Α.Τ. με ανάγνωση 60 βιβλίων. Βραβεύτηκαν με αναμνηστικά και βιβλία.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που διάβασαν όσα βιβλία μπορούσαν!!!
Ραντεβού το Σεπτέμβρη!





























