Θεατρική Παράσταση «Όρνιθες», του Στ1 & Στ2

Θεατρική Παράσταση «Όρνιθες», του Στ1 & Στ2

Την Πέμπτη 11 Ιουνίου οι μαθητές των Στ1 & Στ1 παρουσίασαν την θεατρική παράσταση "Ορνιθες" του Αριστοφάνη, σε διασκευή της κα Ζωής Μερτσιωτάκη, υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών κα Ζωή Μερτσιωτάκη και κα Ελπίδα Δραμπάλα.