Την Πέμπτη 11 Ιουλίου οι μαθητές των Στ1 & Στ1 παρουσίασαν την θεατρική παράσταση "Ορνιθες" του Αριστοφάνη, σε διασκευή της κα Ζωής Μερτσιωτάκη, υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών κα Ζωή Μερτσιωτάκη και κα Ελπίδα Δραμπάλα.περισσότερα
Την Παρασκευή 5 Ιουνίου οι μαθητές της Στ τάξης, υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Αγγλικών του σχολείου μας κ. Μαρίας Λαμπρακάκης παρουσίασαν τα αποτελέσματα του Περιβαλλοντικού project τους: Green School- Zero Waste : Utopia or Reality?περισσότερα
Την Τετάρτη 3 Ιουνίου τα παιδιά, υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Αγγλικών του σχολείου μας κ. Νέλλης Κουμουδή παρουσίασαν τα αποτελέσματα του Περιβαλλοντικού project τους: Green School- Zero Waste : Utopia or Reality?περισσότερα
2 Iουνίου έκλεισε η Βιβλιοθήκη μας και ολοκληρώθηκαν οι διαγωνισμοί μας. Στις "Βιβλιοδρομίες 2026" πήραν μέρος τέσσερα παιδιά από τα τμήματα Β2, Γ1 και Δ1. Η συμμετοχή τους επιβραβεύτηκε με αναμνηστικά και βιβλία. Στον "Βιβλιοφάγο της χρονιάς" πήραν μέρος 40 μαθητές/...περισσότερα
Το Σάββατο 30 Μαΐου, οι μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης συμμετείχαν στο 10ο Μαθητικό & Νεανικό Φεστιβάλ Ευαισθητοποιημένης Ανακύκλωσης, που διοργανώθηκε από τον Σύλλογο Εθελοντών "Προασπίζω", έναν θεσμό που έχει ως σκοπό την καλλιέργεια της περιβαλλοντικής συνείδησης...περισσότερα
Στο πλαίσιο του μαθήματος των Αγγλικών και της γνωριμίας με τα ήθη και έθιμα των αγγλόφωνων χωρών, οι μαθητές μας συμμετείχαν σε ένα διασκεδαστικό Easter Egg Hunt (Κυνήγι Πασχαλινών Αυγών). Το Easter Egg Hunt αποτελεί μια αγαπημένη πασχαλινή παράδοση σε χώρες όπως το...περισσότερα
Φέτος, μέσα από το περιβαλλοντικό μας πρόγραμμα, δείξαμε στους μαθητές μας ότι τα υπολείμματα φρούτων και λαχανικών δεν είναι "σκουπίδια", αλλά έγιναν φυσικό λίπασμα για τα νέα φυτά και λουλούδια στον σχολικό κήπο μας. Τελικά, αποδείχτηκε ότι οι απλές φλούδες πατάτας...περισσότερα
Την Τρίτη 5 Μαίου το Νηπιαγωγείο επισκέφτηκε την Α' τάξη του σχολείου μας. Μαζί με τα παιδιά που ήρθαν φτιάξαμε κολιέ με πολύχρωμες χάντρες και τα ξεναγήσαμε στους χώρους του σχολείου μας. Εμείς για να τα ευχαριστήσουμε που μας επισκέφτηκαν δημιουργήσαμε ένα κολάζ, στο...περισσότερα
Την Πέμπτη 14-5-2026 πραγματοποιήθηκε ο οδοντιατρικός έλεγχος των μαθητών της Α' και Β' τάξης.περισσότερα
Οι μικροί μας καλλιτέχνες δημιουργούν για το πιο ξεχωριστό πρόσωπο της ζωής τουςπερισσότερα

Σελίδες